Vážení zákazníci,
V případě reklamace je nutné brát na zřetel, že nejsme klasikým eshopem, ale výrobcem, který vyrábí veškeré nabízené produkty na zakázku. Proto se na nás nevztahuje zákon umožňující vrátit zboží do 14dnů zakoupené prostřednictvím elektronického obchodu. Viz. citace zákona níže.

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. 

Samozřejmě reklamace je věc nepříjemná pro obě strany a proto se snažíme maximálně vyhovět vašim požadavkům. Nicméně není možné reklamovat například špatně zvolenou velikost obojku. U všech produktů je dostatek informací, aby se těmto situacím předcházelo. Proto prosím čtěte vždy informace u daného produktu. Dále se řeší problém odstínu barev. Vzhledem k tomu, že záleží na nastavení vašeho monitoru případně displeje telefonu není možné zaručit totožný odstín barvy obojku, který vidíte na svém zařízení. Proto prosím barvy berte pouze jako orientační.

V případě, že chcete zakoupené zboží reklamovat tak je nejlepší vyplnit formulář "REKLAMACE", který je na stránkách k dispozici a následně ho odeslat a současně na adresu Dogcat s.r.o., Malé náměstí 76, Mníšek pod Brdy 252 10 zaslat reklamované zboží. 

Design by Stork